onsdag

ikväll har jag gjort italienskaköttfärsbiffar med en kall pestosås och klyftpotatis. det blev asgott. jag njöt framför tvn och idol. olle är helt klart min favvo. alltid olle. det enda som saknades var det där glaset. ett glas rött hade varit pricken över i.et.
imorgon är jag ledig. ska ta en redig sovmorgon. cecilia kommer hit halv tolv och sen ska vi till skogshöjd.

idag tog andreas körkort också. så stolt. han hade lite problemas med teorin men nu så äntligen gick det vägen! stolt är jag iaf... (och när jag tänker efter... faaaaaasen vad åren går fort... känns som jag har haft körkort i 2-3 år men det är ju förtusan 6 år i januari) 

natti allesammans



vet inte riktigt vart vi är (eller vad vi gör) men i grekland är det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0