helgen!

ja... den här helgen kan man ju kalla fullspäckad. i fredags jobbade jag, sen hem och svirade om och hämtade upp Kim, begav oss till Kims mamma o per i enhörna där det bjöds på middag. malin var ockå där. vi åt och drack. pratade massor. åt halloncheesecake till efterrätt som var SJUKT god! klockan blev 12, vi tackade för oss och begav oss hem.

i lördags jobbade jag också. åkte hem en timma tidigare för att hinna med att gå på rebeccas kalas. hela hennes o jonas family var där. det bjöds på tårta och cupecakes. mumsfillebabba säger jag bara! efter en snabb visit där hämtade jag upp Kim på täppis och vi åkte ut till nykvarn där det var skatefest! jätte mycket folk och ungar som åkte bräda i däckan. jag hjälpte till med fika försäljningen och Kim stod i dörren och klickade in och ut folk. allt var så bra ordnat. (bra där becky) och jag förstår inte hur nina har kunna styra allt det där plus jobbet. det blev tävlingar i olika åldersklasser. lucas kom 3a i sin. först verkade han skit sur, men sen var det rätt okej med ett presentkort från ica på 2 kg godis =)
vi var där till 18.30, sen hem och gjorde oss klara inför kvällen. sen hämtade vi upp rebecca, jonas och mickis. åkte och käkade middag på crazy town. snackade och skrattade...som vanligt. efter middagen skulle de ut i sthlm och möta upp resten av partyfolket. jag o kim kände att vi inte riktigt pallade en utekväll i storstan så vi sa hej då och begav oss hem till martin o linda som hade förfest...länge sen jag träffade gurra, jelena, tobbe + alla andra=) kl 01 skutsade jag grabbarna till berget. jag åkte hem och la mig men blev väckt när kim kom hem vid halv 3. han hade tydligen inga nycklar (okej lite mitt fel)

söndag: vaknade ganska tidigt. käkade på nancys, åkte till brunnsäng, la in en tvätt, kim kollade elen, åkte till babyland och kollade på prylar, sen ica maxi och storhandlade mat för 1månads konsumtion. stötte på gurra, bea o gsson där också, sen kom rebecca och hämtade mig på täppis. vi åkte till tratten och fikade. jag åt glass med varma hallon o en stor kopp varm choklad. sen åkte vi förbi flamman och sen hem!
Nu är jag hemma, i min säng och kollar på one tree hill. bebben i magen lever rövare. hickar, sparkas. det börjar kännas i ryggslutet nu. tvingar kim att massera så fort jag får chansen.
ikväll blir det bio för oss på heron med becca o jonas.

nu orkar inte inte skriva mer, ska laga middag. parmesan-fläskfile i chilisås står på menyn. BYEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0