20 sep

godkväll!
hade en mycket trevlig kväll igår med maria o lage. emilia och zakie följde också med ut och åt en bit mat. pratade om allt. mest om barn då kanske =)
idag har jag jobbat... mycket varor som vanligt. beställningar hit och dit. efter jobbet tog jag ett bad o tände ljus. kopplade bort världen för en stund och kände mig sådär härligt viktlös. buffade lite på magen och fick en buff tillbaka... låg och skrattade för mig själv. visste inte att jag hade vissa känslor som bara bubblar upp nu. konstigt egentligen hur man kan känna så starkt för en person som inte har träffat.
efter badet tog jag tag i disken, nu ligger jag nerbäddad i sängen o kollar på idol. kim är i sin lägenhet och lägger nytt golv. har ingen aning om när han kommer hem... men det känns som jag kommer att somna vilken sekund som helst.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0