helgen

bestod av städning. och jobb. en härlig blandning. ibland kommer sånna där skit-helger. man måste ta tag i skitjobbet. så som tvätt i mängder. städning på högsta nivå. typ damma av persiennerna. sånt som man aldrig gör.
i söndags var det visning här. jag o kim åkte ut till enhörna till hans mamma och försökte leta reda på hans gamla vagga, men utan resultat. nånstans finns den men...aaa...vart..
sen var det middag hos kims pappa som fyllde år. massa god mat och efterrätter =) ÄÄÄLSKAR efterrätter. träffade lite släkt och sådär.

vid halv tio var vi klara. plockade upp cecilia o kasper och begav oss till heron för lite bowling. jag vet inte vad jag ska säga så¨jag låter bilden tala för sig själv... segertåget fortsätter att rulla som de ska i alla fall !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0