helgen

ja så kan vi ta helgen också.
i fredags jobbade jag, Kim kom och hämtade mig vid 16-tiden. (han jobbade i strängnäs) vi åkte till enhörna och testade alla nya saker till vaggan. det blev sååå bra. det såg så mysigt ut...ville bara krypa ner själv :)
sen åkte vi och handlade kvällsmat.
det blev en riktig softkväll med mys och idol. somnade tidigt.

i lördags var jag som sagt ledig. vi hade världens längsta sovmorgon och sen gjorde vi oss klara till kvällen. farmor har fyllt 85 så hon bjöd hela släkten på 3 rätters på glashyttan. kl 17 var vi där o hade väldans trevligt och det var så god mat! jag var som vanligt chaufför och vi kom hem runt midnatt.

imorse fick jag världens bästa frukost. Kim åkte och köpte baguetter, vaniljmunkar och kladdkaka.

ikväll blir det britney spears i globen med becky. ska käka middag i sthlm innan också. tror på en toppen-kväll!



bebben ska få ligga i sin pappas gamla vagga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0