helgen

hej. jag har som vanligt haft fullt upp hela helgen. i fredags jobbade jag, sen fort hem och gjorde mig klar inför kvällen. ny klänning, locka håret...kändes nästan som en helt vanlig partynight. efter ett tag kom kim, martin, malin och patrik. vi käkade pizza o kollade på fotbollen. sen kom cecilia, jelena, tobbe, sarah, daniel, gurra, jonn, sandra, danne, rebecca, oskar. jelena tog med sig en smarrig vitchokladkladdkaka. den blev uppäten ganska fort. det blev fest på hög nivå... det märktes. jonn och kim var på hugget ;)
vid halv 12 gick vi till flamman. becca hade bokat soffan till oss. skönt för mig ;) jag gav upp vid 01 och tog bilen hem. de andra fortsatte.
jag har ingen aning hur många shots kim tog den natten, tydligen vääääldigt många eftersom han låg död i sängen hela jäkla lördagen.

själv jobbade jag. sen blev det födelsedagsmiddag i nykvarn. vi firade tilde och nina. åt god mat, träffade släkt och vänner, åt kladdiga chokladtårtor. mmmm mycket gott. jag kom hem vid elva, mätt och belåten. kim vaknade till men vi somnade ganska snabbt.

idag har vi varit o hälsat på mamma o pappa, hämtade wilma. va i enhörna och kollade in vaggan. mätte och åkte till babyland och köpte påslakan, täcke, kudde och allt sånt. läääängtar tills jag får bädda, fast först ska allt tvättas och kim får skruva ihop vaggan ordentligt. den är vit och jättefin. precis en sån vagga jag vill ha, bara sänghimmel som saknas.
sen blev det mat på grekiska kolgrillen. snart ska vi på bio med malin och patrik.

imorgn är det måndag igen. morgonmöte och VI går in i vecka 28! ojoj bara 12 veckor kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0