4 månader

egentligen "firar" vi inte varje månad vi har vår förlovningsdag. vi sa att halvår och år är okej :) men igår när jag kom hem efter jobbet stod maten på bordet, ljusen var tända och jag fick en bukett blommor. för 4 månader sedan när vi var i sviten på halkidiki frågade kim mig. han sa att han var lyckig och att han älskade mig. vi hade champagne och pringleschips. det var bara han och jag i ett jättefint rum. allt var perfekt. fast idag är det så mycket bättre. för varje dag som går älskar jag bara honom ännu mer och han har blivit min bästa vän, vi kan prata om allt och jag känner mig så jäkla trygg med honom. han är väldigt omtänksam... och rädd om mig och det älskar jag. om 3 månader blir vi föräldrar och jag längtar så mycket!

vilket puttinutt inlägg det här blev, men ETT är väl ok?




jag + 5 extra kilon + en tvättkorg. mitt liv just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0