underbart med lång-helg!

å vilken skön helg! vi hade stängt i butiken igår så vi har fått en ledig helg. i fredags slutade jag t.o.m tidigare. åkte hem vid halv fem och gjorde mig klar. jag, kim och hampus åkte till p-hagen och firade Andrea (deras kusin) som hade fyllt 27. roligt att träffa nytt folk. Andrea är också gravid i v.15 så vi hade ganska mycket att prata om =) hon har även världens busigaste hund - Dexter som är en jack russel. hahha han o wilma skulle bli en snyggt par.
Det bjöds på smörgåstårtor, glasstårta med massa maränger o annat gott på o rulltårta.
när vi var klara därborta åkte vi hem till mina föräldrar och hämtade wilma, satt och snackade en stund innan vi begav oss hem.


fredagens outfit. (svårt att hitta bra festkläder nu!)

i lördags vaknade vi vid 9 tiden men låg kvar länge i sängen och pratade om allt möjligt. åt frukost och bara chillade hemma innan vi tog med oss wilma och drog till sthlm. gick in en snabbis på babyland i kungenskurva och kollade på vagn (som lätt kan tas med till grekland och ha där) sen köpte vi lite sängkläder, sänghimmel och kläder.
efter det åkte vi till mormor i hägersten som bjöd på sen lunch. så gott, så lagom. älskar mompens mat! sen hade hon bakat massor. vi åt så mycket så det var bara att inta soffläge. vi kollade i gamla fotoalbum och bara va.

sen åkte kim till sin lägenhet och fixade lite, jag hopppade av hos jelena och hade spelkväll med malin o patrik. vi spelade clouedo, pratmakarna och brainstorm. vi spelade typ till kl 12. skönt med en softkväll med chips, dipp och godis istället för alkohol :)
kim hämtade upp mig när vi var klara... somnade direkt när jag kom hem.

idag har vi haft sovmorgon, mumsat på mormors bullar i sängen, kollar på så mycket bättre. har inte planerat ett skit idag. det det känns förträffligt.

hej så länge!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0