middag

hej. har bara sovit 6 timmar i natt men jag är pigg som bara den! kim var ute med wilma runt 10-tiden och kom hem med en varsin kebab från dalkiorren. bästa frukosten på länge haha. igår jobbade jag som vanligt, efter jobbet gjorde jag mig klar inför kvällens "familje" middag hos Kims mamma och Per. Det var första gången våra föräldrar träffades. de verkar komma bra överens. vi kom inte hem förrän kl 03.30! tydligen fanns det vääääldigt mycket o snacka om...och vin i mängder =) aja, vi kom dit klockan sju. hampus och linda var också med. vi skålade i champagne och snackade lite. förrätten bestod av soppa med pilgrimsmusslor (om man nu ville ha det i) och det var såååå gott! sen blev det fläskfilé med pressad potatis. efterrätt egengjord glass med digestivebotten och varm hjortronsås. mmmm mmmm mmmmmmmmmm! känns verkligen bra att det klickade mellan dem och att de hade roligt. jag känner mig trygg med mina svärföräldrar. idag blir det myssöndag. så mycket bättre på tv och senare ska vi ut och åka och fira våra pappor. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0