måndag

jag är ledig idag. känns helt overkligt att jag har varit ledig i 3 dagar från jobbet.
inatt sov jag bra, gick upp o kissade 3 ggr. jag behöver inte vara i vaket tillstånd när jag går upp och kissar. jag gör det i sömnen. det är ganska praktiskt.
kim åkte iväg o jobbade som vanligt i morse, jag o wilma låg kvar till halv 9 sen gick vi ut. när vi kom hem somnade vi om igen o vaknade vid 11. sköööönt =)
idag ska jag inte göra någonting. kl 15 ska jag (får se om kim hänger på) till oxbackskliniken, amningskurs eller föreläsning kanske man säger står på schemat. skulle vara skönt om kim hann hem från jobbet itid eftersom jag inte har någon bil idag. ORKA GÅÅÅÅ ;) äh vi får se!

igår kväll så lagade vi favoriten fläskfilé med örter. kollade på den galna filmen Arthur och åt chips, dipp och mintchoklad.

tjaaa dååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0