en ledig tisdag

idag är jag ledig! trodde det var lördag när jag vaknade imorse... men ickeee!
tog en sovmorgon till 09.30, sen åt jag frukost, duschade tog en prommis med wilma och sen gick jag till oxbacksklinken. prickade såklart in broöppning på vägen dit.
bm mätte, vägde, tog prover. allt såg bra ut. viktuppgång såhär långt är 9 kg. jag känner mig lätt som en fjäder!!! (eller inteee)  fick höra hjärtat. huvudet ligger nedåt så sparkarna känns sådär härligt i revbenen.
efter det besöket gick jag hem. prickade ÄN en gång in broöppningen. greeeeat!

nu ska jag fixa lite lunch, sen ut med wilma. när Kim kommer hem från jobbet ska vi åka och kolla på lite stuff till bebisen.

heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0