ohh

nu är det faktiskt dax för fika!
en ministrut glass skulle sitta fint såhär 2 h innan stängning.
mumsfillibabba.

jaaaahapp, ikväll ska jag förbi nykvarn och äta god middag. säga hejdå, höra hur det gick för Tilde när hon spelade tvärflöjt för kungen och drottningen som var på besök för nån dag sedan.

resten av kvällen ser inte så värst skoj ut, tvätt, tvätt och lite städ. måste plocka bort allt från fönstren för att jag får hem en målare på måndag kl 07 som ska börja fixa. jobbigt och flytta på soffa och sånt.

om en vecka fyller jag år. shit, va tiden går snabbt, känns som igår när jag flög ner till cilla på kreta. när jag fick stå upp halva flygresan. när jag blev full för att flygvärdinnorna bjöd på vin. det var en härlig vecka, jag träffade massa nytt folk och levde livet. inte för att jag vill leva sånt liv nu, men det var så jääääkla skoj då!

så, nu ska jag skriva ut lite fakturor och betala fakturor.

vi hörs! simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0