siesta

nu är jag så sjukt trött. jag har varit o flängt med mamma. va på krauta och bestämde klinkel o kakel, golv och allt annat som ska på plats i brunnsäng. det är skit svårt det där.
innan vi gick o gjorde våra behandlingar på hansen & co hann vi med en lunch på lilla maräng i järna. jag tog en varm veggo smörgås, med pesto, tomat, feta och paparika. mumsfillibabba.
ja så nu är jag fin igen... ögonbrynen är på plats! efter järna åkte vi till brunnsäng, jag försökte laga min tå. (såhär var det, en thai-snubbe med frukt-dragvagn råkade köra över min stortå och den fakka ur) den gör väldigt ont och jag förstår inte hur jag ska kunna gå i högklackat på lördag. damn!! ajja...det gick inte särskilt bra att laga den, men nu har jag spritat ner tån och lagt om gasbinda. får se om det hjälper.

vilken lirare jag har blivit på att blogga...men så är det när man är ledig och ingen annan är det. då får man bli vän med datan.
på tal om vän. becca ringde nyss(från ett konstigt nr)
-aaa det är emelie 
-hej det är becca
-heeej
-nästa torsdag är du ledig då?
-jag vet inte... kan säkert fixa det
- gör det för du är min från kl 16
-jahaa... vad händer då?
-vi ska bubbla, äta frukt, mysa, snacka sen kl 18 är det massage
-jahaaa...
-jaa kul va?
-ja
- nu ska jag fortsätta jobba
-okej... vi hörs sen då hahahha
-hahha aa det gör vi heeeeej då
-hejdå

en redig pingla den där becky. alltid ett ess i skjortärmen.
nu ska jag bädda ner mig i sängen, dra på ett avsnitt och one tree hill och sova lite. ikväll ska jag ut på galej. inte på fest. utan bara umgås.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0