2 mars - skitdag men okej

jag vill börja med att säga ATT JAG HATAR DEN FÖRSTA, ANDRA och ibland den TREDJE dagen när man har kommit hem från semestern. den här tar nog priset. vilken jäkla tripp. finns inget vi INTE gjorde.

så vad har jag gjort idag? vaknade kl 07. sov till 10.00. pratade med becky, bestämde lunchdate. duschade, packade upp, fixade lite. sedan så kom becky och hämtade mig. vi åkte till ljuspunkten o sa hej, sedan gick vi och åt på nancys. jag tog en tacooplate med extra mycket allt. jag behövde den.
sen så åkte jag hem till mina föräldrar och åt semla, snackade lite... bara chillade.
jag tog bilen till systemet... handlade inför lördag SOM KOMMER ATT BLIIII GRYM. hehe
mer? nä inget mer, nu ska jag gå till sängs. jag är skittrött. får se om jag går upp sen...
imorgon ska jag träffa jaaa..becky igen. vi ska tvätta. sen ska jag träffa mamma och åka till järna...ska färga, plocka brynen som är helt förfärliga efter thai.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0