18 feb.

vaknade upp runt 12. var faktiskt inte så jättebakis... hade bara lite huvudvärk. tror det var värre för cecilia. började dagen med MAT... satt en lång stund och reflekterade om gårdagsnatten. hur kunde de bli så fel? man får inte tappa bort varandra vid sådana tillfällen.
efter maten solade vi, låg i vattenbrynet och bara snackade om livet. jag och min kära kära cecilia. känns så sjukt att ha henne så nära när vi inte ses många veckor/år.
jepp...avslutade även denna dag med en helkroppsmassage a la oil.

när jag var klar var det förstås strömavbrott och jag såg noll i duschen. cecilia fick stå och lysa med sin kamera för annars gick jag bara in i själva kranen med huvudet. men det gick bra...
när vi var klara gick vi upp till vägen och väntade på taxi. träffade på 2 höga tyskar? var de tyskar? hahah ena killen pratade konstant. helt hyper. jag och cilla satt bara och garvade. och låtsades skåla med fast vi inte had något att skåla med.
framme i stan gick vi upp och hämtade grabbarna, begav oss ner till sunrisebeach och åt middag. och förkrök. ALLTID en varsin whiterussian innan maten kom in. skölj ner med rött vin. gärna shots till maten... B52 en favorit. eller okej, kim tog alltid sambuca. usch!
efter maten gick vi till stranden med en varsin bucket i handen. flängde runt, kim och gurra gav upp ganska tidigt. de ville kanske inte vara allt för bakis på riktiga FULL MOON PARTY som äger rum den 19.
jag, danne, wenna och ruben dansade loss som aldrig förr. jag var så svettig.....SÅÅÅÅÅ svettig. vi tig taxi hem run 4 kanske? lagom.
jag mådda inte prima när jag kom hem vill jag säga... jag vattnade buskarna påvägen ner till hotellet...hmm.. men det var bra...för annars skulle jag ha mått pyton på dagen med stort D!


solnedgång på koh phangan




vi försöker oss på en sansad middag














hahahahha snygga








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0