utvilad!

jag somnade 21.30 igår, och sov hela natten och vaknade för 1½h sedan. så sköööönt! så nu kanske jag pallar av denna dag.

ang. lägenheten var den ju fin och allt. men det krävs att den renoveras. GANSKA mycket. känns ju sådär att lägga 1,8 milj på en lya som ska renoveras så pass mycket. men men... sånt ät livet. bara å leta vidare. Kim ska på en annan visning idag.

själv ska jag pallra mig upp ur sängen och fixa lite. vad tusan ska jag ha på mig? vid fyratiden kommer jonas, nina och barnen o hämtar upp mig, sen ska vi till sthlm och gå på min kusins student. ska bli roligt att träffa alla, moster, kusiner och mormor såklart =)

bjuder på lite bilder från helgen... hejsvejs!


trodde jag ja, men tydligen kan jag inte ladda upp bilder för BLOGGEN strular som vanligt. pisstråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0