trött

när man gör saker hela tiden hinner man inte känna efter vad kroppen vill. jag är så oerhört trött. känner mig som en zombie på mornarna och jag får verkligen tvinga mig upp ur sängen och in i duschen.
motorvägen till etuna är ju så trist. svårt att hålla ögonen öppna. usch...
imorgon ska jag försöka ta igen lite sömn, jag är ledig och har inga planer förens kl 16.

jag lyckades ialla fall med kristallkronorna i morse. de var inte så värst tunga... eller så är det jag som har blivit ovanligt stark. kunden kom och hämtade dem på förmiddagen så det blev en trevlig peng i kassan. han skulle ha dem i ett gigantiskt partytält. blev säkert jättensyggt =) nu ska jag åka till john h och köpa lite nödvändigheter, ska även banka pengar.

just det, jag lämnar jobbet redan halv sex idag. jag o kim ska på visning på lägenheten mittemot min nuvarande. hoppas den faller oss i smaken.
jag berättar mer ikväll!

ha en skön dag, själv har jag det ganska bra, bara 27 grader i butiken idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0