onsdag

hej på er, idag är jag lite trött. kunde inte sova så bra inatt, det var så varmt i sovrummet + att jag hade druckit 3 glas vatten innan jag gick o la mig så det blev några toalettbesök under natten.
kl 07 ringde det på dörren, jag flög upp ur sängen, kastade på mig det snyggaste jag kunde hitta och gick och öppnade. där stod min granne och 2 målare som skulle inspektera fönstren. så det var bara att se glad ut och hänga med i diskussionerna. när de hade gått så somnade jag självklart om och vaknade halv 9. lite panik, snabbdusch och snabbfrulle. sen raka vägen till eljus och jobbet.

idag har jag och sofi ätit god sushi till lunch. vi bestämde även att vi ska skaffa en soffa till lunchrummet. så den ska inhandlas på lördag då jag är ledig.

ikväll ska jag och kim på middag i nykvarn. jonas har säkert förberett något väldigt speciellt eftersom vi ska fira lite födelsedag och lite annat. jag ska ta en svalkande dopp i poolen också, idag har vi 30 garader inne på jobbet...mysigt!

hej så länge



sofi o jag, oojoj vilken kväll! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0