onsdag - sista dagen

jag har aldrig vari här så kort tid som 5 dagar. det har gått snabbt och långsamt på en och samma gång. det händer ju saker hela tiden och då går tiden fort...men känns endå som jag har hunnit med en massa!

idag så åkte vi ut på tripp igen, stannade tilli arginonda och checka läget innan vi åkte vidare till exotic ambelli. min favoritplats. sköna solstolar,skön musik, skönste personalen och man känner bara allmänt att det är bästa platsen på hela jorden.
vi kom precis hem, nu ska jag börja packa...(blir nog en ganska lätt väska eftersom jag lämnar en hel del här) sen ska jag duscha och göra mig klar. båten över till kos går 20.30. innan dess blir det middag också. mamma har gjort nån fläskfilévariant.
jepp... så imorgon är jag hemma igen... tillbaka i skitsverige, MEN tillbaka i min killes famn i min mjuka kalla(?) säng. 
om 3 veckor åker jag tillbaka hit. det känns konstigt.

aja, jag har iaf fått en underbar minisemester med familjen. å vad jag har haft det bra!
hej svejs. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0