känns tomt

hej. äntligen en svalare dag på jobbet. det är mulet ute och regnar. skööönt!
hade lika svårt att ta mig upp ur sängen idag som alla andra dagar. tur att jag har en som ringer och väcker mig, och ger inte upp förens jag svarar.
imorse innan jobbet lämnade jag in majmånads alla papper för bokföring.
sen handlade jag lite lunch, det blev skaldjurslasagne. slog till på en strawberrycheesecake chokladkaka också. det behövs.
Kim ska lämna in våra ringar för gravering idag eftersom vi inte visste vilken dag förlovningen skulle äga rum så är inget skrivet i dem än. datumet blev i alla fall 5 juni (klockan var över 24,00 på lördagen den 4 juni).
hoppas allt går snabbt så vi får tillbaka dem snart!

annars har jag inte så mycket mer att tillägga. Ha en bra dag!


min fina ring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0