kaaaaaaatching

vilket trevligt tillskott på kontot som kom in idag! lyckaaaa... en hel månadslön fick jag tillbaka. greeeejt. men jag ska spara det mesta, det ska inte shoppas alls. ska betala flygresan till kalymnos och midsommarfirandet. resten ska in på framtidskontot. på tal om kalymnos så åker jag den 13 juli. min vän theo åker också då. fick även reda på att min systerson andreas med vän hänger på det datumet. känns kul att bo tillsammans med två 17 åringar. kommer att sakna emilia, hon kommer att vara hemma den här sommaren och få en bebbe istället. det är inte så pjåkit det heller =) 


från förra året , andreas och hannes.


emilia och dj jannis



liiiiite skillnad <3

ikväll händer det inget speciellt, ska åka och handla mat nu. 

hörs sen kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0