godnatt

nu orkar jag inte mer, kl är halv 12 och jag kastar in handduken på en lördag. inte likt mig, men jag är inne i en har-ingen-ork-period eller nått. jag vet också att det är bilder ni vill ha. inte nån jävla info vad vi äter om dagarna. men kameran ligger i min strandväska på baksidan och jag oooooorkar inte gå ner och hämta den.
så nu får ni veta vad jag åt ikväll vare sig ni vill eller inte!

ehhh... var var jag? jo jag vilade på rummet. sen så gjorde jag mig klar inför kvällen. vi invigde nya uteplatsen eller sittgruppen under valvet. vi skålade i champagne och åt tilltugg med laxröra och nån annan variant...tonfisk ja!
jonas o pappa grillade hela fläskfilér, och till det blev det klyftpotatis , tzatziki (ALLTID TZATZIKI) och portvinssås. mumsss... stackars lucas lämnde bordet ganska tidigt för att han brände sig idag. han fick gå upp på rummet och svalka ner ryggen med kall yogurt. jag och tilde tog en prommis med wilma. lekte namnleken. det gäller att ta till alla möjliga knep för att annars blir allt lätt lite tråkigt för fröken. så vi gick en sväng...kolsvart var det ute. sen hittade tilde en kattunge hon tyckte så synd om så hon gick hem och hämtade lite kött... och sen ville hon ta hem katten. jag som inte gillar katter tycke att situationen blev lite jobbig. aja ...det gick bra tillslut. kattungen hittade ain mamma och slutade skrika.

sen blev det chokladmoussetårta (mamma igen) och ett parti yatzy. jag kom sist.

så nu är jag redo för sömn! imorgon ska pappa, wilma och nina ut och powergå. tror de ska upp 07.30. jag blev tillfrågad men tackade vänligt men bestämt nej. inget för mig.
frukost som vanligt kl 09. den vill jag ej missa!

godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0