godkväll

oh sånna här kvällar behövs det fler av!

det blev presentöppning, fick precis vad jag hade önskat mig, sen fick vi en jättefin förlovningspresent. visar bild i morgon, den ska hänga i vår nya lägenhet (när vi nu hittar den) ska på visning på måndag, håller tummarna.

jonas grillade oxfilé. såklart! super gott, med parmasallad, potatis och tzatziki. nästan lagom till middagen plingade det på dörren, det var vin leveransen som kom förbi och lämnade 7 flarror. ganska passande.
efter maten blev det lakritsglass, med hallon/lakrits gobitar i.
kl 22 hoppade vi i poolen. hade simtävling (lag tilde+kim vann), hoppade, jag blev dränkt fast jag förbjöd dem att inte blöta ner mitt hår, vi badade en bra stund så det blev lite kallt på slutet fast det var 25 grader. så vi värmde oss ett litet tag i bubbelpoolen.
vi tog massa undervattenskort, men jag orkar inte fippla med kameran nu. jag är så trött!

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0