gårdagen

var intensiv, började med att vi fick besök av maiko kl 09 vid frukosten. (ägaren av restaurangen där vi åt i söndagskväll) han gjorde oss sällskap och snackade på som bara den.
han gillar jonas, de kommer bra överens. maikos fru befinner sig i slovakia(hon kommer ursprungligen därifrån) och ska föda deras tvillingflickor vilken dag som helst nu, snacka om att han är nervös!

jaja, efter det tog vi en tripp till vlihadia. jag o jonas på en moppe, nina och lucas på en annan och mamma, pappa klämde in tilde emellan sig på motorcykeln. vi stannade där nån timma, solade, badade och tog lite dryck innan vi begav oss på andra sidan ön, till vathi. vi åkte längt ut vid stenpiren, åt lunch och hoppade från berget ner i det kristallklara vattnet. jag o lucas spelade lite tavli också.
sen blev det hemfärd eftersom wilma var ensam hemma.

hemma vilade jag nån timma innan vi tog taxi till båten som tog oss över till telendos. michalis och hans familj blir alltid lika glad när vi kommer och käkar hos honom. vi satt där ett bra tag och tog 23 båten hem om jag inte minns helt fel...
när vi kom hem satt vi oss på terassen och kollade på världensbästa hotell. skön avslutning på kvällen.
eftersom jag alltid har svårt att somna på kvällen så låg jag uppe ett ganska bra tag och kollade på how i met your mother.

så... det var tisdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0