freeeedag

oh härliga fredag! jobb-dagen gick ganska snabbt. fast det var lite rörigt att hålla på och leta på fakturor hit och dit som jag skulle skicka iväg till IF pga inbrottet. men det gick bra tillslut.

efter jobbet åkte jag och hämtade upp becka och sandra. vi begav oss till trosa och satt oss på ett ställe och tog lite o dricka medan vi väntade på kim och jonn.
kvällen var jättehärlig och det var så varmt o skönt ute. när killarna äntligen blev klara begav vi oss till restaurangen fina fisken. vi tog lite drinkar vid baren innan vi satte oss till bords. det blev räklåda, med olika såser + bröd som jag delade med sandra till förrätt. så smaskens. det är sommar det!
varmrätt blev det fisk. vi satt där en bra stund och pratade om allt. min första svenska sommarkväll för i år. ingen filt behövdes.

vid 12 var vi tillbaka i tälje igen.

imorgon ska vi upp tidigt för att åka till trosa igen. då blir det bad, solning, vattenskoter och marknad.

eftersom jag glömde kameran i bilen så får jag vänta tills sandra lägger upp bilder så jag kan sno några av henne.
nu säääängen!!!

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0