7 juni

hej hallååå det är tisdag. skööönt att det är en kort vecka denna vecka. pingstafton på lördag betyder att vi har stängt! =)

idag har jag jobbat på som vanligt. så sjukt varmt på jobbet så man nästan tuppar av. det gäller att dricka massa vatten. imorgon ska jag ta in en fläkt eller 2 på kontoret så det blir lite bättre...

när jag kom hem hittade jag inte mina nycklar, virrig som aldrig förr. såklart att jag hade glömt dem på jobbet så det vara bara å sätta sig på en bänk utanför huset och invänta extra nycklar. skickade ett tyck-synd-om-mig mess till sofi. hon ringde upp direkt och berättade att hon hade lagt mina nycklar i ekonomiljuslådan som jag har i bilen. hon tänker på allt den där tjejen. bra..så jag kom in tillslut! härligt.

jag är så sjukt sugen på tomatsoppa nu. SÅ de får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0