läget just nu

vi ligger med högsta budet sedan kl 17.15 igår. den andra har dragit sig ur, men jag vågar endå inte tro att allt är över. allt ska avslutas idag eftersom jag vill det. eller jag vill ha ett svar innan jag åker till grekland.
allt känns så overkligt. men som sagt, jag tänker inte ta ut någon seger i förskott.
men snälla... en champagne på planet skulle ju inte sitta helt fel!!!

nu till något helt annat, eftersom de här har tagit upp min dyrbara tis ligger jag lite efter i tvätt, städ och packning. men va faaaan. jag orkar bara inte... nu får det bli som det blir.
jag orkar helt enkelt inte bry mig. det som är viktigt är ju att jag kommer med på flyget.

det värker i mitt hjärta att lämna min kille. speciellt nu. vi hade iaf en mysig kväll igår, han lagade tacos och sen blev det godis och pepsimax framför so you think u can dance. jag låg för de mesta och fantiserade om huset. hahah...äh men det är helt sjukt hur mycket jag tycker om det. men det är väl så det ska kännas.

nu måste jag sätta fart! om vi inte hörs något mer idag, så bloggar jag imorgon från min sköna kalymnossäng =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0