idag - måndag

NU precis NU, la mig i sängen. mitt huvud är sjukt stressat. jag tänker på hus, företaget, mitt liv, på grekland. ALLT. sluta snurra i min hjärna för jag HATAR min huvudvärk. jag önskar att den försvinner nu när jag åker till grekland. jag klarar inte av det här med huvudet längre...varför?!?!?!

idag har jag:
städat undan alla kläder, gått igenom mina 169 klänningar. vilka jag kan ha och inte ha. åkt till ljuspunkten och hämtat/lämnat lampor. åkt ut till Marie i enhörna och lämnat/hämtat lampor. varit och tagit blodprov o sånt. ätit sushi lunch på minako. va på andra visningen av huset - vi ska fan ha deeeet, håller tummarna, åkt till eskilstuna och fixade med försäkringspapper till IF efter andra inbrottet, bankade pengar (medan kim fixade med vårt kallusfssystem eller vad man nu ska kalla det), kom hem till tälje kl 21.30. heeeelt slut, orkade knappast laga middag så det blev pizza. lika gott och fett som vanligt. kollade på filmen bröllopsduellen. (tror jag att den hette)

NU SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0