hej

jag har lite ångest över min groteska utväxt... jag kan inte bestämma mig om jag ska bli brunett eller fortsätta vara blond. jag har frisörskräck. jag vågar inte sätta min fot hos en frissa. hon skulle bara skälla ut mig och fråga vad tusan jag har gjort mot mitt hår i alla dessa år. jag har inte klippt mig på 3-4 år tror jag. jag blonderar skiten så det går av istället. då behöver man ingen sax. aja... antingen biter jag ihop och går till en frissa eller så står jag som en hund som har svansen mellan benen och blonderar utväxten själv, i badrummet framför spegeln.
nog om det. jag har ju en vecka kvar och tänka på saken.

idag har jag och becka varit i trosa. vi hälsade på hennes mamma, pratade på en bra stund, sådan åt vi lunch på fyren. jag smällde i mig en veggo-pasta. heeelt ok.
nu sitter jag i brunnsäng, har satt på en tvätt och har letat fram pappas flyg-hembiljett.
snart ska jag åka till enhörna o besöka marie lundberg. hon behöver hjälp med lampor igen.. så jag ska checka läget.
ikväll blir det bowling på heron med becky, jonas o såklart kim. jag är redan taggad.... måste vinna över kim, annars kommer det att stå 2-2 i matcher. känns ju lite bättre att lämna sverige med en 1-3 seger i ryggen.

hej så länge!


9 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0