hej

jag känner mig skitdålig. men jag har varken lust eller tid för att sitta och blogga. allt är som vanligt. bad, siesta, middag, utgång. mer eller mindre.
ikväll åker andreas o ali hem, kommer kännas tomt i huset. men men... också skönt att slippa deras dåliga musik;)

vad har vi gjort för kul då? jo vi har åkt med mopparna till olika badstränder,vi har varit i stan och käkat på pizza porto, ätit middag på telendos, bowlat med adam, theo, jocke, effie o linda. jag kom 3 a av 9 möjliga. helt okej va? varit på neon o loca.
igår tog vi båten till ön pserimos och låg och stekte till kl 17. jag var helt slut när jag kom hem så jag somnade 23.00 efter tacosmiddagen.
skönt att sova ut!!!!!!!

bye så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0