fredagen

igår kväll efter jobbet åkte jag o kim till heron och mötte upp sandra o jonn. vi käkade världens goaste pizza på pizza hut och sen gick vi på bio. jag hade fått gratistickets från jobbet för de hade sponsrat med lampor. tack för dem alexander på www.byrydens.se!
vi såg kronjuvelarna, o fy tusan va jag grät. hahah shit asså, jag gråter för ingenting nu mera. fast den var faktisk hemskt emellanåt. vet att mamma å pappa skulle gilla den, så pappa det är bara att ladda hem den så småningom!
efter filmen åkte vi hem, jobb-dag för mig idag lördag!



idag har jag jobbat med alex, kom hem för en stund sedan. nu har jag duschat och ska göra mig redo för dagen/kvällen. har ingen aning om vad som står på schemat, men en god middag och gott sällskap ska vi väl kunna ordna.

trevlig helg, jag tar långhelg. ledig måndag...tjiiiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0