fredaaay

förbaskade dator.jag försöker lägga in lite nya härliga bilder,men NEJ...datorn ska som vanligt motarbeta. jag är svettig, nyss hemkommen från beachpartyt. mitt hår lukar öl och cigg.
jag, cilla, theo, hannes, malin, camilla, effie, manoliz och georgo var där. det var ös...som fan. fick inget bord, så vi fick stå upp och låtsas-dansa ett bra tag innan vi fick tag på ett. vi spanade in massa folk.det är kul att kolla på fulla klibbiga människor i bikini/badshorts i dagsljus. vissa är snygga, vissa är mindre snygga. det är bara att räkna ut vilka som det är mest spännande att kolla på.
ikväll ska vi ut och äta middag, längst ner vid Linaria vid havet. får se om jag vågar mig på någon fiskrätt.
sen ska vi nog hänga lite med tasos som har sin night-off ikväll. vi har mycket att tala om. 10 års jubileum. i 10 år har vi varit vänner. vi var så små då... och sprang runt och gjorde massa larviga saker här på ön.

ja..nu ska jag ta en siesta. hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0