thai trallaa la thaaaaaii

sådär ja, nu har vi bokat och betalat resan till thai. 
först blir det bangkok 2 nätter. jag ska shoppa järnet. vi ska gå och kolla på allt möjligt, bara uppleva. jag har varit där innan , men det är så länge sedan nu så det enda jag minns är massa folk, tuk tuks och guldfärgade tempel.
så nu blir det 6:e gången(om jag inte minns helt fel) jag besöker detta land.
efter bangkok styr vi kosan till hua hin (där har jag aldrig varit ) cecilia jobbar. ska bo hos henne några dagar...och sen får vi se om vi tar in på LYX hotell sista veckan :) hahha nä men vi får helt enklet se vad som händer. till thai kommer vi iaf!







bilder från phuket 08








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0