söndag

jag har fixat lite idag. tog en låååång sovmorgon såklart, sen åkte jag till brunnsäng. sorterade lite post, satt på en tvätt, va och slängde skräp.
efter det kände vi att vi förtjänade något gott så vi åkte till olearys. jag beställde deras gooooda dijon biff-pasta med vitlöksbröd. samtidigt kollade vi på milan matchen.

efter maten åkte vi till ica...handlade lite mat och jag köpte hårfärg.
rubbe åkte till enhörna för att ha möte och spela fotboll. jag slappade och kollade på one tree hill som äntligen har börjat på kanal 5... ooooo så spännande nu!
för ca 1 timma sedan så tänkte jag färga mitt hår, men jag hittade inte förpackningen med hårfärgen. blev skit irriterad och ringde ruben flera gånger...(det var han som hade packat upp varorna) men inget svar. jag letade och letade... nä. HAN MÅSTE HA GLÖMT SKITEN PÅ ICA?!?!?!
men så skulle jag ta ut något ur frysen...och där. ovanpå GB-gräddglassen låg min hårfärg. undrar om den fortfarande funkar? den är ju helt fryst nu...så nu ligger den och tinar.
hahahha jag skrattade som fan...för mig själv.

jahaaapp...så nu kommer jag komma med min underbara utväxt till jobbet i morgon.
jag ska hoppa in i duschen och göra mig klar för kvällen nu.

längtar tillbaka till vårat rum vi hade på nyår. skönare säng får man leta efter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0