21 dagar

ja, vid den här tiden..om 3 veckor (om allt går som planerat) så sitter jag på arlanda. flyget går 23.30. ganska bra tid, för då kanske man kan sova extra mycket på flyget.

jag ska köpa 20kg extra bagage vikt på hemresan. jag behöver det. jag ska köpa mig en resväska och fylla den med diverse saker från bangkok. den ska fyllas, med råge!


jag ska berätta om min dag. jag vaknade rätt tidigt, men somnade om. höll på med datan och skulle försöka föra över pengar. internet strulade. mitt smink strulade, jag hittade inte mascaran.
sen begav jag mig till ekonomiljus. och sedan jobb.
christina på herstal kom förbi vid 11 tiden. vi kollade lite januari-erbjudanden. lagret, och lite annat. hon hade med sig bullar som jag snällt men bestämt avstod ifrån. för vet ni vaaaaaad? yesyes... 3 kg ska bort. jag vet det är ingen match, men det är den där alkoholen som förstör för mig. för det första så måste man knapra på något när man dricker /förfestar, för det andra måste man äta något... typ kebab, hamburgare efter krogen och för det tredje så måste man äta en riktigt fet måltid dagen efter. helst pizza.
men om jag kör soppa till lunch och middag är jag fasen värd en festkväll i veckan. punkt slut.
på eftermiddagen kom anders från eglo. gjorde i princip samma sak. fast eglo grejer då.
kom hem rätt skaplig tid, hämtade wilma. åt thaisoppa, kollade på baggegalan... inga konstigheter.

nu ska jag duscha och sen blir det sängen och 2½ men.

just det, jag såg OTH avsnitt 3 igår, daaaamn va braaaa! clay vaknade tillslut.

hejdå

som vanligt vill inte blogg.se samarbeta med mig. så inga bilder här heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0