20

hej. vilken dag det har varit! allt flöt på bra på jobbet, slog budget o allt.
fick 2 roliga message. ett från becca, hon har blivit anställd på astra, så till henne säger jag grattis. välförtjänt.
vi skojade lite och sa att våra liv börjar den 14 feb. hon börjar jobbet och jag drar i thai. så nu kan du räkna ner dagarna med mig här på min älskade fina blogg hahha
men först ska vi ta oss igenom älvsjömässan. 8-12 feb. =)

och så cecilia då. jooo hon ska jobba på kos i nästa säsong. fatta...en hel sommar tillsammans egentligen hade jag planerat att vara där 4-5 veckor, men nu kanske jag stannar 6-7-8? kör kanske en repris och firar födelsedagen i varma grekland...och midsommar. aa det kunde inte bli bättre! love it, sommaren 2011 kommer bli över förväntan bra... det vet jag.

jaja, nog om det, ni kommer få höra mitt tjat om sommaren längre fram.
Ikväll då? SSK match. har noll koll vad det står. handboll....har noll koll där också. men jag ska se på kanal5 kl 21. kan bli intressant.


fråga inte vad vi gör, för jag minns inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0