19

hemmaaaa. det är skönt att vara hemma. det är jäklit kallt ute nu -11.

jag satt nästan hjärtat i halsgropen (säger man så?) i dag på jobbet. jag kunde lite logga in på facebook på typ 3 h. det stod att min profil var borta, att ingen emelie hellman fanns. och när sofi gick in på min sida var alla bilder borta. jag började känna en stark ångest då. för jag menar...alla mina bilder betyder mest. allt jag har varit med om ligger på facebook. visst bilderna finns ju sparade på nån data, men jag vet inte vart. 5 olika datorer har jag haft under mina år. olika usbminnen å allt skit. MEN som tur var, var tydligen min sida under konstruktion och återkom till sin rätta senare under dagen. jag firade det hela genom att smaska på en cola-karamell. (inte kola...COLA)

efter jobbet så åkte jag hem och åt en underbar tomatsoppa. haha. för att piffa upp min middag drack jag även en halv flaska rött av bästa kaliber.
nåja, det blev bio på heron sen. the next three days. jag satt och blev förbannad. på själva rättssystemet. den var bra. russell är alltid bra. den grep tag i mig och den var spännande. jag ger den 3½räka av 5 möjliga räka.

jaja, nu ska jag krypa ner i sängen. kolla på tv4play och bara känna frid. jag är nämligen ledig imorgon. tjohej på den du!

natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0