18 jajaaaa

hallådär köp blåbär. nu är det dags för sängen. imorgon ska jag hinna med massa grejs innan jobbet.

idag har jag hunnit med massa saker. jag har tvättat lakan och handdukar. jag har hämtat ut passet. det hände en rätt rolig grej. nummerlapps kul kan man kalla det.
man tar en nummerlapp. sitter ner och väntar på sin tur. som vi alla vet går det lite segt hos polisen. de liksom jäktar inte i onödan. de öppnar inte fler "pass" luckor fast det är mycket folk i väntrummet. men jaja, jag fick typ nr 56. det var nr 52 när jag kom. så träffar jag en bekant och börjar prata. tror ni inte att jag missar mitt nr? så jag får gå och ta en ny nummerlapp och får vänta skitlänge. jag kände mig dum.

sen blev det vaccin på vårdcentralen. tydligen var det längesen jag tog stelkramp, och jag var helt oförberedd och jag som hatar sprutor. jag började svettas och tänka på de där långa förjävligt långa sprutorna jag fick sist vi fick i thai. när de satte gummisnoddar och drog åt och stack in sprutor i armarna på mig. men som tur var va det bara en pyttenål.

sen så åkte jag till ljus södertälje och hämtade lampor. resten av kvällen va jag med becca.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0