17

sådär ja. hemma igen. känns som jag aldrig är hemma. jag är bara ute och åker runt...runt. hämtar, lämnar...hämtar. fixar, donar. trixar.

nu är iaf mamma å pappa hemma igen. va nyss på arlanda och hämtade dem. wilma blev så jäkla glad. det förstår jag. hon har saknat dem mer än vad jag har gjort...tror jag. men det känns bra att de är i sverige igen...jag får behålla dem i 9 veckor. jag har längtat efter mammas mat. oh no nu kommer jag gå upp i vikt igen!

ja nu har jag alltså käkat soppa sedan i måndags...och hur har det gått då? jo jag startade på 55.2kg. väger mig nu....vänta.... jepp 53.0kg. ok. på 17 dagar kan jag gå ner till 51. no problemas. 50 däremot kan bli en utmaning.

nu är det soffan och three kings som gäller på 5.an, har hört att den är tung.

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0