IMORGON smäller det

jag vill börja med att tacka min fina underbara vän rebecca edermo johansson. utan henne skulle mitt liv vara så fjuttigt. det är hon som får mig på topp, hon vet vad jag gillar och inte gillar. HON VET vad jag vill...innerst inne :)

igår hade vi trevligt. vi satt och snacka massor, gjorde cosmopolitans och kollade på mellon. efter det rörde vi oss ner till flamman. i vanlig ordning blev det drinkar. träffade på alla möjliga. det var kul.

ja idag då? jo vaknade upp vid 12, inte alls så bakis som beräknat. skönt. pratade med cecilia. hon ska boka koh phangan i 4 dagar åt oss. kommer bli awesome det där! mer? jo jag ska sätta mig till ro i soffan, öppna en cola zero. kolla lite på sveriges mästerkock och OTH.

I LOVE MY LIFE! vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0