trist blogg utan bilder

usch va tråkigt det är med bloggar utan bilder. opersonligt. jag vet, men jag har inget att ta kort på. en växande mage typ. det är ju inte det roligaste.
men igår hade jag med mig kameran. jag planerade att jag skulle ta minst 10 kort. MEEEEEN, ja... när vi var där på golden så hann jag med att ta 2 bilder sen dog kameran. jepp... jag har varit ledig heeeela helgen och glömt att ladda den.

igår så var vi i alla fall på golden hits på kungsgatan i sthlm. det blev show och 3 rätters. som vanligt underhållande men det var fösta gången i mitt liv jag upplevde allt i nyktert tillstånd. lite tråkigare... vissa saker blir ju roligare med alkohol i kroppen. det går inte att komma ifrån.
jag hade iaf så trevligt man bara kan ha nykter!

jag var chaufför även denna natt, fick köra en jättefin ny bil, en audi Q7. jag var lite nervös o köra i sthlm i en sådan dyr o fin sak...men jag satt som en kung. en sådan bil ska vi ha. så lilla olle får åka säkert ;)
vi kom hem vid halv 2, helt lagom tycker jag.

idag har vi bara uträttat massa saker. tråkdag. men skönt att ha det gjort.
2 advent idag då... känner noll julstämning.. vart är snön?!
nu tänker jag krypa ner i en nybäddad säng och kolla på tv tills jag somnar.
imorgon går vi in i vecka 36!

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0