lördag

igår efter jobbet kom jag hem till världens bästa pojkvän som hade lagat middag. så skönt att få komma hem och bara sätta sig till bords. vi kollade på svenska hjältar... eller jag gjorde det. Kim åkte och lirade hockey med hampus vid halv nio.
han kom hem vid 22, då låg jag redan i sängen. så trött!

idag har jag också jobbat. mycket folk trots skitväder! det har regn/snöat hela dagen. efter jobbet åkte jag o pappa o hämtade upp farmor och farfar i enhörna (de skulle hem till mamma o pappa på middag). jag blev avsläppt på täppis. slängde av mig kläderna så fort jag kom innanför dörren. fyllde upp badkaret och bara tog det lugnt. har haft ryggont de senaste 2 dagarna.
efter badet lagade vi italienskpastagratäng. egentligen skulle jag ha gjort en polkatårta också, men pga av VÄRK får sängen bli min vän resten av kvällen. börjar bli lite flipprig över att det snart är dags! bebben får inte komma än!

nä ha en go lördagskväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0