hello lördag

jag ligger fortfarande i sängen. så skönt att få sova ut!
igår flängde jag runt som bara den, först åkte jag till sickla med rebecca. vi shoppade julklappar, letade partytoppar, klänningar och så hittade jag ett par bra vinterskor från björnborg. scorett hade 30% på alla bb skor så jag hade väldans tur! kommer sitta bra när jag ska ut och dra vagn i vinter!
sne mötte vi upp kim vid ikea, becca åkte hem och vi gick på jakt på skötbord o lite annat. men det var inget som föll oss i smaken.
efter ikea hämtade vi upp wilma, och sen blev det myskväll med parmesanfläskfilé och idol.
som sagt sov jag bra hela natten! otroligt.

vi hörs senare. hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0