gokväll

dagen började segt kan jag säga. jag kom inte riktigt upp ur sängen förrän kl 15. då började jag städa ur skåpen och garderoberna i hallen. faaaasen va skit jag har... eller hade! fyllde säkert 6 ica kassar med bara massa strunt. varför sparar jag på skokartonger? slängde även 5 par skor, kläder, vantar o sånt som jag absolut inte skulle använda. lyckades även slänga mina NYA vantar jag köpte för en vecka sedan. så kan det gå... hjärnan hängde väl inte riktigt med... ja..jag sortetade och dammsög säkert köket 3 ggr. fråga mig inte varför.

sen när Kim kom hem blev det lite bråttom in i duschen... hade inte koll på tiden (och det har ju verkligen inte Kim heller) skulle vara hos jelena o tobbe halv åtta o äta middag.
efter lite stress, och en bångstyrig hund så kom vi iaf iväg.
det blev tacopaj. så jäääkla gott! har inte ätit det på år och dar. vi satt o snackade ...har ju inte träffats sedan de kom hem från thai.

efter middagen åkte vi hem till Kims pappa och fixade lite, bytte bil. sen hem till täppis. Kim åkte till arlanda för en stund sedan för att hämta dem. (de har också varit i thailand...) jag ligger i sängen och kollar på how I met, känns lugnt i magen ikväll. den där inne är kanske supernöjd över den där tacopajen ;)

godnatt hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0