en ledig helg!

egentligen skulle vi ha varit i sälen nu. jag, kim, hans syskon + respektive och föräldrar. men eftersom snön inte verkar vilja komma iår blev det inställt. jättetrist för jag hade verkligen sett fram emot en liten tripp, göra något annat och bara mysa. inte för att skidåkning skulle ha varit aktuellt för mig, men ibland är det bara skönt att komma bort från "verkligheten".
MEN det blir middag och show i sthlm imorgon kväll istället. det kommer bli minst lika kul =)

idag är jag alltså hemma, tur är det för jag sov INTE bra inatt. vaknade vid 00, 02, 03.30, 04, 06 (gick upp och gick lite), gav upp vid 09. bebben hade hicka, rörde sig eller typ sträckte på sig hela tiden och jag mådda så illa så alla rörelser där inne i magen gjorde inte saken bättre.
jag är så trött, ska försöka sova lite till. när kim slutar jobbet ska ut på stan, kungenskurva blir det väl, vi köpa de sista som behövs till bebisen. det sista stora sakerna som behövs, som skötbord. stora vagnen och bilbarnstol.

den andra vagnen, bugaboon kom i veckan. är super nöjd! jättelätt o köra och jag älskar missonimönstret. nu har vi ju suffletten i helsvart också så man kan variera.

vi hörs senare! byee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0