bye bye 2011

jag ska resumera detta år hade jag tänkt. det ska jag ta tag i nästa vecka. jag har ändå inget bättre för mig eftersom jag tror att bebisen där inne kommer att vilja stanna några dagar till. närmare bestämt till den 14 januari. jepp.

jag har bråttom. har inte direkt gjort något idag. jag, kim och wilma har bara myst i sängen hela dagen, så nu ska vi börja göra oss klara inför kvällen.

jag vill bara säga att jag älskar min familj och det här året har verkligen varit speciellt och jag har fått många nya vänner, livet har liksom fått en ny twist.
är också super lycklig över att ha Kims familj vid vår sida. alltid stöttande och så som man önskar att sin extra familj ska vara!

NÄ nu är det snart nytt år och det kommer bli ett mycket bra år!
jag älskar dig kim, till himlen och tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0