25 dec

hade en helt underbar julafton igår! allt var perfekt. jag ska berätta mer om julafton sen, och om mina fina julklappar! fick allt jag hade önskat mig =)

men nu vill jag bara skriva av mig.
jag har haft väldans ont de senaste 24 timmarna. eller det började ifs vid lunchtid igår... men.. det var som värst i natt. inga värkar... som liksom växte fram nådde sin topp och klingade av, utan en stickande obehaglig känsla ner till heela tiden. mensvärk gånger 100 kanske. ont i rygg, rumpa, framtill. ja.. gick ju inte alls att sova! vankade fram och tillbaka. ville inte väcka Kim eftersom han var helt slut efter en heldag med släkten. varje gång jag ställde mig upp kändes det som om bebbens huvud var halvvägs ute och varje gång jag la mig ner så stack det i hela kroppen.
det blev ett varmt bad så fort det blev morgon, sen sov jag till och från hela dagen. nu har det lagt sig en aning, men jag har fortfarande ont. aja, det gäller väl bara att inta sängläge och försöka vila.
snälla bebis stanna inne i 7 dagar till!

hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0