22 dec

hallå där.
nu har min ilska lagt sig en aning. men jag kan för i mitt liv inte förstå hur vissa tänker! men men... sånt är livet ibland.
tisdagen räddades av becky. hon kom förbi efter jobbet och sen drog vi ner till stan. sen kom kim och hämtade upp mig och vi åkte och handlade lite tillbehör till middagen.

onsdagen var det jobb som vanligt. kom hem vid halv 8, Kim hade lagat fisk med potatismos. är det något kim kan göra bättre än mig (i mat väg) så är det potatismos. jag får fasen aldrig till det.
sen blev det Heron, gick och såg the girl with the dragon tattoo. det var premiär så det var mycket folk. jag tycker faktiskt att den var bra. inte lika bra som svenska...men kul att se. längtar till 2an och 3an! den var typ 3h lång och jag gick inte o kissa en enda gång! helt otroligt!
kom hem halv 1. somnade DIIiireKT!

idag så gick dagen fort. anders från eglo kom förbi vid 11. vi gick igenom lite grejer som ska vara med i utskicket som går i januari. sen åkte vi iväg till tuna park. jag inhandlade de sista julklapparna och sen käkade vi lunch.
när jag kom hem från jobbet mötte jag becca utanför porten. hon ville önska god jul och överlämna lite julklappar. vi hade ju sagt att vi INTE skulle ge varandra julklappar iår... men hon bröt den pakten! hahah inte för att jag ska klaga för vi fick jääääättte fina saker! jag fick en bok om angelina jolie (hahah riktigt bra skvaller) kim fick en bok om att vara pappa...ur en komisk synvinkel så att säga. sen fick bebben en mössa, strumpor (från nelly) byxor och en jätte fin overall från polarn och pyret. den kan även göras om till en åkpåse. så gosig. den ska bebisen få åka hem från bb i.
tack så himlans mycket för allt fint becky!!!

nu blir det glass med chokladsås, i sängen, framför tv:n tillsammans med mina älsklingar. wilma får ingen glass, hon får nöja sig med ett ben o gnaga på.

imorgon är det sista jobbdagen. (jag står inte på schemat förrän 1 sep) men vi får väl se om jag lyckas hålla mig borta...

Kommentarer
Postat av: Sillybill

Nu skriver jag här.

Läser ju inläggen, emn nu krävas en uppdatterining efter jul.

Kan inte fatta att det är mindre än 2 veckor kvar.

Känns riktigt skönt att gurra förorade vadet igår!

2011-12-25 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0