mysdag med tilde

igår hade jag och tilde mysdag. vi låg i sängen o kollade på film, gick ut med cesar, spelade backgammon, hon lärde mig spela blinka lilla stjärna på gitarr, vi lagade mat och sen åkte vi in till stan och shoppade nödvändiga prylar. så som klistersticks till naglarna. så till middagen gjorde vi oss fina med rosa, lila och ljuslila nagellack och blommor och diamanter. verkligen snyggt :) vi handlade även med oss lite efterrätt från ett kondis, cheesecake och en chokladboll till lucas.
efter maten gick jag, nina, lucas, tilde o cesar på promenad. hälsade på ullis o söta harry och snackade lite. 22.30 kom vi hem. jag stupade i säng nästan på direkten. kim o jonas kollade på fotboll medan vi var borta.
vi satt på en film, men jag somnade efter 20 min, kommer inte ens ihåg vad den heter...
IDAG DÅ? den 18 augusti, vad händer idag?
det får ni veta senare. späääännande va???
jag skriver mer ikväll, hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0