ledig imorgon!

hej hej hallå! det är underbart att bo i nykvarn. mat och gott sällskap varje kväll... kan det bli bättre?
igår var pappa förbi på middag, jag var helt slut efter dagens arbete så det blev redan sängen kl 22. satt på en rulle, fast five, men jag lyckades som vanligt somna.
ikväll är kim ute och kör cross, jag kom hem för en kvart sedan. ska börja packa iordning mina saker eftersom det är tänkt (obs bara TÄNKT) att vi ska flytta till kims lägenhet imorgon. kommer bli jobbigt att börja laga mat igen. hmm... ja imorgon är jag då ledig. först ska jag till järna och fixa ögonbryn, sen ska vi till oxbackskliniken och träffa barnmorskan. jag är alltid lite spänd över de där besöken... men det är väl så det ska va .. sen ska vi kolla in lite vagnar och bilstolar. på kvällen ska vi ta med oss lucas o kolla på harry p.
så.. en fullspäckad dag med andra ord!
hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



Kram

http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-11/#comment

2011-08-23 @ 20:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0